Obserwatorzy

wtorek, 1 września 2015

Kolejna Salomonowa bluzeczka

Witam







Wakacje już się skończyły i lato chyli się ku końcowi .
 A ja zrobiłam jeszcze jedną letnią bluzeczkę, bo wciąż jest jeszcze bardzo ciepło.
Spodobało mi się wykorzystywanie wzoru Salomona na bluzeczki, i chociaż jest to raczej wersja na lato, to myślę , że na chłodne dni też się nada, nałożony na bluzkę z  długimi rękawami :)





 Na zdjęciu oczywiście ja, chociaż wydaje mi się , że lepiej by się prezentowała bluzeczka na wieszaku ;)








Przeciwieństwie do TEJ i TEJ, zmieniłam górę . Chciałam też , żeby wyglądało jakby było zrobione na drutach, efekt wyszedł taki.







Włoczka Jeans Yarn Art,  (ok 3 motki 50 g) - robiłam z niej już w tamtym roku tą kamizelkę KLIK ,  z której został mi właśnie motek, który wykorzystałam 
Szydełko nr 4 



28 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie ażurowe bluzeczki i jestem szczęśliwą właścicielką kilku:).
    Nie dość ,że wzór ładny to jeszcze kolory rewelacyjne ,takie ciepłe ,kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna !!! Bardzo lubię takie bluzeczki, rzeczywiście można ją wykorzystać także w chłodniejsze dni :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzeczka na upalne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka wyszła świetna, ładnie na Tobie leży :). Efekt "ściegu na drutach" wyszedł genialnie i bardzo mi się podoba bo uwielbiam robótki dziergane na drutach ale niestety sama nie mam do nich cierpliwości ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Ja tak samo lubię robótki na drutach , ale jakoś nie mam za bardzo talentu w tym kierunku, ale może z czasem je opanuje ;)

      Usuń
  6. Śliczna bluzeczka i pięknie wyglądasz.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę ładna !!! i Uniwersalna nawet na chłodne dni tak jak planujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna bluzeczka :-) Śliczne kolory - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie na następny rok! Bardzo mi się ona podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku też może być, na długi rękawek ;)

      Usuń
  10. To mi wygląda na historyjkę obrazkową jak żaba zamieniła się w kusicielkę .

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzeczka; ładnie dobrane kolory.
    Pozdrawiam gorąco Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna!!!! Piękna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bluzeczka i na chłodniejsze dni śmiało może być założona na długi rękaw, bardzo ładna :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzeczka, świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna jest! I bardzo fajnie leży :) Ja się już od dawna przymierzam do Salomona - chociaż w szalikowej wersji, bo to bardzo efektowny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna bluzeczka ;) Bardzo mi się podoba ;) I świetnie się w niej prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie zestawione kolory. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne kolory :) obawiam się, że na wieszaku ni by nie było widać ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bardzo ładna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥