Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2018

5 urodziny bloga i podsumowanie


5 marca pojawił się  pierwszy wpis , od tamtej pory minęło już 5 lat.
Przez te 5 lat wiele się zmieniło, rozwinęłam się i mam nadzieję, że mój blog również. 😊
Jak zawsze z okazji urodzin robię podsumowanie ostatniego roku u Żaby.🐸
W tym poście pokarzę wam co zrobiłam od marca 2017 do marca 2018.
Pokarzę wam też prace, które pojawiły się tylko na facebooku  >klik<. Zachęcam do odwiedzin , bo dzieje się tam trochę więcej niż na blogu.

Jeśli ktoś jest ciekaw poprzednich podsumowań :
2  urodziny
3 urodziny
4 urodziny

To zaczynamy!


Granny shrug 7


Kamizelka na fali 




Chusta w paseczki 


Chusta słodka jak cukierek 



Szary olbrzym 

Zajączek 


Różane zakładki 




Dyniowe podkładki 


Wianki 



Poduszka w kształcie Sokoła Millennium 


Przepis na pieczoną ciecierzycę


Zdjęcia kwiatów


Wspomnienia z lipca 


Zdjęcia z jarmarku średniowiecznego na zamku w Chudowie 



Chyba niczego nie pominęłam. 😁
W tym roku nie stworzyłam wiele , może do kolejnych urodzin pojawi się więcej wpisów.😊


Teraz prace , które pokazywałam na facebooku, ale nie wszystkie , po więcej zapraszam do odwiedzin Rękodzieła Żaby.🐸


Coś co spodobało się wszystkim:
ziemniaki, kartofle, pyry 

https://www.facebook.com/rekodzielozaby/posts/810795289115809











Wielgaśny koc na drutach, o którym na pewno jeszcze napisze na blogu , jak tylko znajdę miejsce do zdjęć 😉







Laleczka


Serduszko



Maluszek


Owieczki 


Słonik 




Dziękuje wam wszystkim za odwiedziny i wspaniałe komentarze 😘
To wiele dla mnie znaczy 💞

Przesyłam całusy 😘

42 komentarze:

  1. Gratuluję blogowych Urodzin :)
    Dorobek rękodzielniczy spory , w oko wpadła mi szara chusta - chusta !

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat i jeszcze dłużej:) Piękne dzieła! Same wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę wytrwałości w pisaniu i prezentowanie zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh, todo precioso. Las ovejas me encantan¡¡
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję urodzin, życzę następnych !!!
    Wspaniały przegląd prac!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace śliczne.Gratuluję.Twoje prace zawsze oglądam i podziwiam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję urodzin:-) Piękne i różnorodne prace, a te kucharskie wyczyny mnie powaliły, lecę obiad wymyślać:-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha!!! Gratuluję urodzin na blogu i życzę kolejnych wspaniałych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję kolejnych urodzin! Wszystkie prace wspaniałe, jestem ciekawa co przyniesie kolejny rok :). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zdolniacha jestes! Nie liczy sie ilosc ale jakość:) swietne prace i piękna rocznica, oby takich wiecej! I niech dzierganie daje Ci mnóstwo radości !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowity rok, piękne prace:). Gratuluję rocznicy:). Pozdrawiam serdecznie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pieknej rocznicy.Masz talent.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknej rocznicy i życzę wszystkiego najlepszego. Twoje prace są piękne, a pierogi i ziemniaczki mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji kolejnej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję! Tyle wspaniałych rzeczy stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję pięknej rocznicy! :) Świetne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 5 urodzin!Wszystkiego najlepszego na dalsze kreatywne lata! Bardzo ciekawe podsumowanie! Fantastyczne są Twoje chusty, wdzianka i kamizelki!Zachwyciła mnie szczególnie -Jesienna rozkosz( bo jest w kolorach, które bardzo lubię)Świetne są podkładki w kształcie owocu pomarańczy( bardzo energetyczne, radosne)Biorę przepis na ciecierzycę! Super torba-worek! Podziwiam, bo ja tylko planuję torbę,a jakoś się za to nie biorę!Zwierzaczki i laleczka są kapitalne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny marcowy dzień gratuluję bardzo serdecznie i wytrwałości w prowadzeniu bloga 5 lat fantastycznej przygody w blogowym świecie to jest wow Życzę kolejnych fantastycznych lat i fantastycznych kolejnych prac pozdrawiam cię bardzo serdecznie Przesyłam ogromny uśmiech i ogrom kreatywności


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. same śliczności, a każda praca ma w sobie wiele uroku :)
    dziękuję za przepis na smażoną cieciorkę - u mnie stała się hitem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy. Piękne prace tworzysz! Życzę jeszcze wielu takich rocznic, mnóstwa wspaniałych pomysłów i czasu na ich zrealizowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę kolejnych owocnych lat:) pełnych niekończących się pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne prace! Życzę Ci kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrom prac!!! Gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace i równie piękna rocznica życzę więcej takich wpisów w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  25. same śliczności, a każda praca ma w sobie wiele uroku :)
    บาคาร่าออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe te chusty i kamizelki robisz :) Jestem nimi zachwycona :) Kolejnych tak twórczych lat Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥