Obserwatorzy

niedziela, 16 lipca 2017

Lipiec



Nie trzeba nikogo przekonywać, że w lipcu jest pięknie. Wszędzie zielono, w ogrodach i na balkonach kwitną kwiaty, na polach złotem mieni się zboże  Jest owocowo i pachnąco 😊 
Pewnie wile z was urlopuje ,ciesząc się z pełni lata. 
Ja o wakacjach mogę tylko pomarzyć , ale jak tylko trafia się wolna chwila od razu wybieram się na rower. Dziś chciałam podzielić się z wami paroma fotkami z ostatniej wycieczki 
🚲
🌿💚











 













 







 Nawet oset może być piękny 😉






Uwielbiam widok kukurydzy na błękitnym tle 






Wieczorem obowiązkowo wzmacniam się gorącą czekoladą 😜👌


A jak wam mijają wakacje ? Planujecie jakiś wyjazd, czy już po ? 😏

14 komentarzy:

  1. Ja mam urlop dopiero od 7 sierpnia.Dzisiaj też byłam na rowerze podziwialam widoki pol.Zborze zaczyna się już zulcic.Pełno polnych kwiatów,nie robiłam żadnych fotek.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie jestem w trakcie urlopu :D. Widoki wspaniałe, polne kwiaty są piękne. Mieszkanie na przedmieściach ma ten urok, że podobne widoki mam właściwie z każdego okna :D. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fotos maravilhosas.. momentos de descanso.
    grande abraço e boa semana !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja o wakacjach mogę pomarzyć i tak jak Ty biorę rower i w drogę - ale takich cudnych zdjęć to jeszcze nie udało mi się zrobić - książka z widocznego fragmentu jest mi znana ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas jeszcze tydzień szkoły i dopiero będziemy mogli się cieszyć wakacjami. Piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!
    My robimy na razie jednodniowe wycieczki (zwiedzamy zamki ze szlaku orlich gniazd), a dłuższy wyjazd dopiero planujemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnifiques photos !!!
    Bonne semaine !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce nam pokazałaś a taka wycieczka to sama przyjemność. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Wycieczka na pewno udała się . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ujęcia przyrody! Czekolada wygląda na pyszną.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie pogoda nie dopisuje. Piękne ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie cudowne zdjęcia, ja mam niby teraz wolne, ale tak na prawdę to nic mi się nie chce 😂 w sierpniu bede marudzić, bo muszę iść do pracy 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  13. Hejka :)
    pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥