Obserwatorzy

piątek, 24 marca 2017

Pieczona ciecierzyca




Ostatnio trafiłam na przepis na pieczoną ciecierzycę, smaczną i zdrową przekąskę.
Nawet nie wiedziałam, że cieciorkę można piec w piekarniku i że jest to tak popularny smakołyk.
😋








Przepis jest prosty :

1 puszka ciecierzycy, 
1 łyżka oleju, 
Ulubione przyprawy: słodka lub ostra papryka , kminek , pieprz, kolendra, oregano, granulowany czosnek, sól ...
Ciecierzycę osączyć na sitku,  osuszyć na papierowych ręcznikach. Wsypać do miski, dodać olej i przyprawy, wymieszać. Przesypać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia i piec w temp. 180 st.C 35-45 minut, co jakiś czas przemieszać ziarna, aby upiekły się równomiernie.



Następnym razem spróbuje cieciorki na słodko, z miodem i cynamonem 😊





17 komentarzy:

  1. Nie jadłam, przyznam że mam w planach zrobić kiedyś :D Dzięki za przypomnienie o tym przepisie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny przepis! Chyba jutro zrobię ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciecierzycę bardzo lubię. Robię z niej pastę do chleba, lub zagęszczam zupę. Z pewnością wypróbuję pieczoną. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł.
    Ciekawe jak w tym przypadku zachowałaby się ciecierzyca sucha, którą najczęściej kupuję.
    Na początek przetestuję tę puszkową :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat jadlam w zeszlym tyg ☺ pychotka choc mojej rodzinie nie smakowalo tak jak mi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie sprobuje ! Dzięki za przepis :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. que ideia maravilhosa !!
    grande abraço e boa semana !
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi apetycznie choć mi ciecierzyca staje w gardle;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :) Życzę miłej niedzieli i udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jadłam ,muszę spróbować. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda smakowicie ale jakoś nie mogę się przekonać, żeby spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnee:)
    zapraszam do mnie : http://zapteczkifarmaceutki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomyśleć, że nigdy nie próbowałam ciecierzycy. Na zdjęciach wygląda tak smacznie, że chyba wreszcie się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥