Obserwatorzy

piątek, 21 kwietnia 2017

Kwitnąco



Miała być wiosna a jest zima.❄️❄️❄️
 Jeszcze do wczoraj na moim podwórku leżał śnieg, na szczęście dziś nie zostało po nim śladu, ale wciąż jest bardzo zimno.
Wiosno przybywaj! Mam już dość marznięcia!

Chciałam wybrać się na spacer, porobić zdjęcia, podzielić się z wami pięknem kwitnącej natury, ale miałam takiego lenia, że zanim się zebrałam , większość kwiatów już przekwitła, albo zostało zasypana białym puchem.
W dalsze rejony miasta mi się nie chciało iść, chociaż widziałam mnóstwo pięknych kwiatów.
 Te lenistwo! Ograniczyłam się więc tylko do tego co jest pod moim blokiem.
Mam nadzieję, że te pare fotek wam się spodoba 😊

 Niektóre pokazałam już u siebie na facebooku  😏











To moje ulubione zdjęcie , przypomina mi trochę lilie na bardzo zarośniętym stawie 😊














18 komentarzy:

  1. urocze zdjęcia i nawet uwielbiane przeze mnie szafirki się pojawiły :) zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kwiaty!!!Są najprostszą i najpiękniejszą dekoracją wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, każdy z kwiatów przypomina nadejście najpiękniejszej pory roku:)
    Powtórzę za Tobą, wiosno przybywaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są Twoje kwiaty! Aż miło popatrzeć. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! Mnie też zachwyciło to z "lilią" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje ulubione zdjęcie mnie również najbardziej się podoba - genialne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Kolorowa wiosna u Ciebie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wiosna a u mnie śnieg :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na zmianę, raz śnieg, raz deszcz ❄💧 :)

      Usuń
  9. Piękności sfotografowałas!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zauroczyly mnie Twoje zdjęcia są cudowne.U mnie wczoraj padał śnieg kilka godzin,dzisiaj śladu nie ma.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥