Obserwatorzy

sobota, 23 grudnia 2017

Wianki

🎀


W tym roku nie miałam weny twórczej do tworzenia świątecznych ozdób, jedyne co zrobiłam to te trzy wianki na drutach.
😊
Jeśli ktoś obserwuje mnie na fb , mógł je zobaczyć już wcześniej 

💖🎀








Wiązanie kokardek nie wyszło mi zbyt dobrze 😉







 Kochani! 
Wszystkim Wam życzę
Świąt białych, pachnących choinką,  skrzypiących śniegiem pod butami, spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze, pełnych niespodziewanych prezentów. 
Świąt dających radość i odpoczynek,
 oraz nadzieję na Nowy Rok, żeby był jeszcze lepszy niż ten, co właśnie mija .

❄️
😚

19 komentarzy:

  1. Wianki wygladają świetnie! :) Bardzo mi się podobają! Chyba za rok zgapię od Ciebie ten pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wianki!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki zachwycają prostotą i są przeurocze!
    Zdrowych i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianeczki są cudne, uwielbiam taki "prosty styl", szczególnie w wydaniu szaro - czerwonym. Pięknych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnych i pogodnych Świąt życzę.Wianuszki bardzo urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie te wianuszki! Wesołych, rodzinnych, magicznych Świąt i dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech czas Świąt Bożego Narodzenia
    będzie pełen atmosfery radości,
    wytchnienia i zatrzymania
    od codziennego pędu.
    Wesołych Świąt😀

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te wianki :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich jeszcze nie widziałam. Pięknie wyglądają Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wianki są przesliczne , może się skuszę takie zrobic.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wianki! Ja świątecznego nie zrobiłam w tym roku absolutnie NIC! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo cieplusie wianki!
    Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
  13. Niepowtarzalne :) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne wianki! Jesteś drucianym Mistrzem po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianuszki super! Uwielbiam takie efektowne,a z pozoru proste pomysły.Ja też niewiele stworzyłam przed świętami,chyba się zbuntowałam. Denerwują mnie nieco te robótkowe "akcje" pod święta.A najlepsze jest to,że w sumie i tak daję się wciągnąć i w drugiej połowie adwentu dopada mnie olśnienie- no, jak to święta tuż tuż,a ja "w lesie"?!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥