Obserwatorzy

poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Jarmark Średniowieczny na Zamku w Chudowie




12-13 sierpnia na zamku w Chodowie odbył się jarmark średniowieczny.

Byłam tam tylko pierwszego dnia, i to krótko, więc nie widziałam wszystkich atrakcji, ale warto było pojechać 😊


Zaczęłam od szybkiego zwiedzania zamku















































Na jarmarku można było dostać takie cudeńka










Tu pan ze Lwowa sprzedawał ciekawe słodycze, jak np słonina w czekoladzie, która była zaskakująco dobra, czego się nie spodziewałam 😋















































Spodobała mi się dziupla w "Tekli"
skojarzyła mi się z Hobbitem 😉















 Odbyła się inscenizacja bitwy przed zamkiem
i pokaz strzelania artyleryjskiego
niestety z tego zdjęć nie mam 😟


























9 komentarzy:

  1. Chudów tak blisko a jednak daleko (mam fatalny dojazd). Byłaś w ciekawszy dzień bo i zamek można było zwiedzać. Atrakcji mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zwiedzać stare zamki :) Kto by mnie odciągnął od tych stoisk!??

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i bardzo ciekawe miejsce:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne miejsce - uwielbiam takie ruiny zwiedzać! To tylko 50km odległości a ja jeszcze tam nie byłam - straszne niedopatrzenie !

    OdpowiedzUsuń
  5. que castelo maravilhoso !!
    adorei as belíssimas fotos, adorei muito os artesanatos..
    muito bonito tudo !!
    grande abraço.
    :o)
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe miejsce.Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimaty, czuć magię w takich miejscach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥