Obserwatorzy

czwartek, 10 września 2015

Candy u Żaby

Witam






Do jesieni, mojej ulubionej pory roku, jest jeszcze trochę czasu, ale nie chciałam czekać i postanowiłam, że już teraz przygotuję dla Was jesienne candy u Żaby :)




Zasady są takie(trochę zmienione):



1. Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie pod tym postem, lub na moim fanpagu 
2. Będzie mi miło jeśli zostaniesz obserwatorem, ale nie jest to konieczne :) 
3. Koniecznym jest umieszczenie banerka na pasku bocznym Twojego bloga (bez tego nie wezmę pod uwagę Twojego głosu podczas losowania  )





*jeśli chcesz wziąć udział w konkursie poprzez Facebook, powinnaś/powinieneś:

1. Udostępnić publicznie tego posta na tablicy na Twoim profilu Facebook
(bez tego nie wezmę pod uwagę Twojego głosu podczas losowania  )
2. Zostawić pod tym postem komentarz z informacją o chęci udziału w zabawie
3, Możesz  , ale nie musisz polubić Rękodzieło Żaby na Facebooku 
-Jeśli chcesz się zapisać i na blogu i na fb , podaj swoje imię i nazwisko , bądź swoje inicjały :)

Zapisy trwają do 10 października .
A tu banerek, do poczęstowania się ;)


Do wygrania , jak widać dwie skromne dynie i listek 





16 komentarzy:

  1. Ustawiam się w kolejce :) banerek już na blogu, Twojego bloga mam w czytniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień w progu więc dynie chetnie przygarnę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wezmę udział w twoim Candy, listek jest superaśny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dynie się do mnie uśmiechają, więc sama rozumiesz ustawiam się w kolejce z wielką nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-) Śliczne dynie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z radością udział biorę!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dynie są rewelacyjne, dlatego z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze zdążyłam i z miłą chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te dynie!!
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. My również się przyłączamy do zabawy w oczekiwaniu jesieni. Blog polubiony od dawna ale Facebook dopiero teraz :-), baner na Magicznych Splotach. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super dynie zrobiłaś, a i listek fajniutki :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzutem na tasmę:) Bardzo chętnie wezmę udział:) DYNie są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzutem na tasmę:) Bardzo chętnie wezmę udział:) DYNie są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥