Obserwatorzy

środa, 11 marca 2015

Pierwsze Candy

Witam





Z okazji drugich urodzin bloga postanowiłam przygotować candy.
Jest to moja pierwsza taka zabawa jaką organizuje, więc mam nadzieje , że jakoś to ogarnę ;))




Zasady:


1. Zostaw komentarz z chęcią udziału w zabawie pod tym postem, lub na moim fanpagu   
2. Wklej banerek z candy na swojego bloga
3. Dołącz do grona obserwatorów 





*jeśli chcesz wziąć udział w konkursie poprzez Facebook, powinnaś/powinieneś:
- polubić Rękodzieło Żaby na Facebook
- udostępnić publicznie tego posta na tablicy na Twoim profilu Facebook
- zostawić pod tym postem komentarz z informacją o chęci udziału w zabawie
- jeśli chcesz się zapisać i na blogu i na fb , podaj swoje imię i nazwisko , bądź swoje inicjały :)



 A nagroda w konkursie to szary miś w czapeczce i szaliczku :)

Zapisywać się można do 26 kwietnia




Powodzenia ;) 



34 komentarze:

  1. Misiaczek jest cudny,może mi szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja z przyjemnością ustawiam się w kolejce , gratuluje i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z radością wezmę udział w zabawie, a jak wygram to będę przeszczęśliwa:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię kręcę, na takiego misia to ja się zapisuję :)
    baner na stronce http://zielonymyszak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja ustawiam się w kolejce :-) Cudny misiaczek :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super miś ;)
    Baner u mnie na:
    http://made-by-ilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście staję dzielnie w kolejce :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji urodzin dwa lata nie byle co
    A misiek cudny wiec ustawiam się w kolejce
    Obserwuje jako Anna Cienki i Fb te polubiłam :)
    Baner na blogu coijak-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję drugich urodzin bloga :)
    Miś jest tak uroczy, że z przyjemnością się zapisuję, a może tym razem w końcu szczęście mi dopisze ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam.Gratuluję drugich urodzin bloga.Bardzo chętnie wezmę udział w Candy to moje pierwszy udział,misiaczek jest przeuroczy.Obserwuję i polubiłam stronkę na FB jako edytaknop banerek też dałam na swoim blogu http://edytaknop.blogspot.com/.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji drugich urodzin bloga. Zgłaszam udział w candy jako Magiczne Sploty gdzie znajduje się baner. Misiek jest uroczy. Podziwiam Twoje prace. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. misiu jest słodziutki :) ja też chcę wziąć udział w zabawie ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się do zabawy :)
    http://koraania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki słodki!!! Sama nie mogę się zebrać, żeby takiego zrobić, więc chetnie się zapiszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę wiele następnych. Trochę spóznione ale ostatnio nie mogłam napisac komentarza u Ciebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też się zapisuję, bo chętnie takiego misiaka przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja córcia kocha wszystkie misie, więc gdyby mi się poszczęściło, to bym ją uradowała cudownym prezentem, więc muszę szczęściu pomóc i w kolejce tej stanąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny!
    Obserwuję, a baner tu stara-pudernica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny miś :)
    Gratuluję drugiej rocznicy :)
    I zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych!
    Ustawiam się w kolejce :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Baner:http://jpdjpofeafc.blogspot.com/p/blogi-ktore-czytam-roz.html
    Obserwuje jako: J.M.K. Janas

    Gratki z okazji rocznicy :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje sie i ja;)
    baner na moim blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/:)
    I zostaje na dłużej:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie warunki spełnione i z ogromną chęcią staję w tej długiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ słudziutki! Z ogromną przyjemnością dopisuję się do listy!
    Baner na mojedecoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ słudziutki! Z ogromną przyjemnością dopisuję się do listy!
    Baner na mojedecoart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale słodki, ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Już się ustawiam w kolejce po takiego słodziaka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja 02.05 będę obchodzić 2 urodziny mojego bloga;)
    Gratulacje dla Ciebie i zapisuję się na zabawę;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się i ja po tego słodkiego misiaczka tutaj: http://tiny-handmade.blogspot.com/ i na Fb: TJ

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojejciu, ten misiu jest taki słodziutki! Świetna przytulanka :)
    banerek na blogu: http://bonnifacy.blogspot.com
    Dołączam do zabawy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. I jeszcze ja ustawiam się w koniuszku tego długiego ogonka:)
    Misiu uroczy:)
    Pozdrawiam cieplutko i wszystkiego, co radosne z okazji drugich urodzinek:)
    Wszystkiego Dobrego!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥