Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

Kwadracik z motywem afgańskim

Witam.
Już dość dawno temu zaczęłam robić kocyk z motywem afgańskim, po tym jak gdzieś w internecie znalazłam fantastyczny kursik jak go zrobić. Kiedy byłam już mniej więcej w połowie pracy zabrakło mi jakoś sił, żeby go dokończyć. Odłożyłam więc  robótkę na bok, i tak sobie czekał aż nabierze mocy prawnej.
  Mocy prawnej jednak nie nabrał i tak został sam kwadracik.






 Jeszcze nie wiem na co go przeznaczyć, ale coś wymyślę ;)
Kolory włóczek wybrała moja mama , bardzo jaskrawe- szczególnie pomarańczowy- żeby nie powiedzieć brzydko "oczojebne" ;)

Kursik na koc z motywem afgańskim można znaleźć TUTAJ  .

W gronie obserwatorów witam :
Fioletowa Żyrafa
Alicja


Zapraszam  do polubienie mojej strony na facebooku :

https://www.facebook.com/rekodzielozaby   .




32 komentarze:

  1. Bardzo ładny wzór. Kolory też do siebie pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mama wybierała kolory to zrób jej poduszkę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki i kwadracik ciekawy. Też myślałam, że fajnie wykorzystać go na poduszkę. Wcale nie musiałabyś dorobić kwadracików tylko uszyć jakąś poszwę, której elementem centralnym byłby ten kwadracik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda , może jeszcze dokończysz. Coś wiem o tym ,dziergam teraz narzutę i już mi się nudzi , mam jednak nadzieję że ją dokończę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka robótka dobra na długie zimowe wieczory :)

      Usuń
  5. Na poduszkę byłby w sam raz :-) jest bardzo ładny, kontrastowe kolory się dopełniają i to dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  6. Do czegoś się tam przyda a może jeszcze doczeka skończenia bo wzór i kolor śliczny.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki Tobie obejrzałam kurs motywu afgańskiego i stwierdzam, że jest bardzo pracochłonny, ale może na jakąś poszewkę na poduszkę się skuszę bo podoba mi się Twój kwadracik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę wzór pracochłonny fakt , ale efekt jest całkiem fajny :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny. Wzór śliczny i kolory fajne. Pomysł z poduszką jest chyba bardzo dobry.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. a czy wszystko musi mieć swoje przeznaczenie? nie może być po prostu ładne? mi sie kocyk podoba, chociaż kolory nie moje... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie mogę!!! Najpiękniejszy na świecie! Kolory cudowne, wzór cudowny, wszystko cudowne! Jestem pod wrażeniem. I to ogromnym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten wzór. Już widzę wykonane takimi kwadratami nie tylko kocyki ale i sweterki, spódnice,........itd. Super żywe kolorki -podoba mi się.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam:)A mi sie podoba ten kocyk.Mam w planie też zrobic mały kocyk do siedzenia,to znaczy pod tyłek,gdyż siadając na kanapie w jednym miejscu stale mi sie robi brudna plama od siedzenia.A przeważnie zabarwia sie od dzinsów,więc kocyk łatwiej będzie wyprać niż doczyszczać stale to miejsce na kanapie:)Pozdrawiam i dziekuję za odwiedzinki na moim blogu i miły komentarzyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwadracik też fajny :) Myślę ,ze idealny na poduszkę .

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale cudownie wyglada Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  15. Super , nie wiem czy to na moje zdolności szydełkowe , ale kiedyś jak czas pozwoli to spróbuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Na podusię fajny, i na kocyś też :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale odjechany kocyk :) świetne kolory :)))
    Super!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wzór, ale chyba wymaga sporo pracy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolorki i piękny wzór!!! Wspaniale się prezentuje!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory, takie ujmujäce!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybyś nie napisała, że nie został skończony, to bym się nie domyśliła :) już teraz wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :) ♥♥♥